Snel 10 Kilo Afvallen

Beeld jezelf eens in, alleen dan met het lichaam hoe de 'perfecte' jij er uit zou zien.


Stel je nu eens voor hoe jij er over 5 jaar uitziet als jij niks aan je voeding doet.
Als dit plaatje jou niet bevalt, blijf dan lezen.




Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar je uiterlijk doet er toe. Het straalt je gezondheid uit, en je levenstijl.
Uiterlijk geeft een krachtig beeld van hoe iemand is. Uiterlijk creƫert sterke emoties; soms goed, soms slecht.
Als je nog steeds aan het lezen bent, weet jij precies wat ik bedoel.

Het gevoel dat iemand jou anders behandelt, omdat je er anders uitziet. Niet de beste ervaring die je iemand
zou toe willen wensen. Een paar kilo kan een hoop verschil maken tussen een goed gevoel, of een slecht gevoel.
Vele proberen er iets aan te doen, maar gaan dan hard op hen smoel. Beginnen is altijd makkelijker dan volhouden.
Je verliest de motivatie, en voelt je daarom nog slechter. Hierdoor gaan er dan ook vaak zakken chips en andere snoeperij in.
Herkenbaar? Voor mij wel.

Ik was altijd een 'grote' jongen: 14 jaar, en 95 kilo. Dit bleef zo doorgaan tot ergens eind 2009. Ik was net 18 en ging op mijzelf wonen.
Een compleet nieuwe start wou ik maken. Nieuw huis, en nieuw lichaam. Dus ik ging opzoek naar het zoveelste dieet.
Na vele uren lezen, kwam ik uit op een dieet wat beloofde dat ik mijn motivatie zou houden, niet mezelf hoefde te verhongeren
en er niet hoef bij te sporten. Uiteraard eerst gelezen wat andere mensen er van vonden: "was het een goed dieet, of niet?"

De mensen waren er erg positief over, dus ook ik ben toen maar overstap gegaan. Na 2 maanden het dieet was ik vele kilo's kwijt.
Maar het meest belangrijke voor mij was dat ik me goed voelde. Ik schaamde me niet meer, en was blij met mijn lichaam.
Nou was ik nog niet waar ik helemaal was, maar ik zat in de goede richting.

Ik weet hoe moeilijk ik het vond om te beginnen, en zag op internet dat vele mensen dit probleem delen. Toen leek het me leuk
om ze te helpen; een stukje motivatie te geven. Het idee van deze blog begon te borrelen. Nadat ik had opgezet, deed ik het turbo-plan
even opnieuw. Het snelle-turbo effect leek mij een mooie manier om te laten zien wat dit dieet allemaal kon bereiken.

Met foto's en al, de resultaten geboekt. Ik had mijn punt gemaakt: het mentale dieet plan werkt. En ik ben niet de enigste, die resultaat heeft geboekt.
Zie hieronder ook de vele reacties van mensen. Met dit dieet kan je snel afvallen, mensen. Iedereen helpt elkaar ook met dit dieet op forums etc.
Overal vind je inspirerende verhalen, en mensen die je de hand toereiken.

Het is een heel nieuw tijdperk. Je staat niet meer alleen.




Website Van Het Mentale Dieet Plan