DAG 3

Vandaag zeer weinig gegeten tot nu toe. ( was veelste laat uit bed , namelijk half 2!)

Ik had dus niet veel tijd om te ontbijten aangezien ik naar school moest.

Mijn Ontbijt om half 2 :

2 glazen water
1 glas halfvolle melk
1 bammetje ( ontbijtkoek )

Mijn
Lunch:

2 glazen water
1 glas halfvolle melk
een stuk kipfilét gebraad in olijfolie.

Hierna ben ik naar de sportschool gegaan.
Katja Callens , raad het zelf niet echt aan om hierheen te gaan , maar om gewoon te gaan wandelen!

Maar ik had wat interessants gelezen over HIIT. oftewel High Intensity Interval Training.
Dit houd in dat je bijvoorbeeld fietsen gaat. Waar je 1 minuut op een rustig tempo fietst en dan 30 seconden alles geven wat je hebt. En dit doe je dan voor bijvoorbeeld 15 min.

Hierdoor verbrand je veel calorieën + het verhoogt je metabolisme voor de hele dag.
Dit vond ik wel interessante voordelen , dus dit ga ik daarom dan ook een tijd uitproberen!


Over de foto's die ik beloofd had:

Mijn foto's staan nog niet op de site, al maak ik ze elke dag wel.
Ik zal ze later deze week dan ook even op de site zetten.

Bedankt voor het lezen van mijn blog! En tot morgen, voor de 4de dag over het mentale dieet plan