DAG 5

Hey mensen ,

Vandaag weer een zware dag achter de rug. Zeer druk op school , maakt het ook vervelend als je aan het dieëten bent. Ik verlies dan altijd snel de focus over zulke dingen , en ga ik gewoon dingen eten die buiten mn Dieet valt.

Maar...

Vandaag heb ik me toch er netjes aan kunnen houden. Ik wil die kilo's kwijt en zal dan ook niet meer van dit pad afwijken. Ook al hoorde ik mezelf zeggen : "aagh , voor deze ene keer kan het wel!" , hield ik me toch aan mn dieet.. Niet omdat je voor één keer even gewoon kan eten.. Maar omdat als ik nu toegeef.. Dan doe ik het later snel weer.

Dit wou ik niet , en deed hierom tijdens mn school , snel in me gedachten een oefening die ik heb geleerd in het "Mentale dieet plan". Hierdoor had ik weer genoeg motivatie om de dag weer door te komen!

Weegschaal: 91 KG