DAG 6

Alweer een dag voorbij!

Weegschaal gaf 90 KG aan! Had ook veel gewerkt vandaag.
waardoor ik veel calorieën heb verbrand.

En over de dag kleine maaltijdjes verspreid vol met proteine , zal ook bij het verliezen van gewicht , zeker hebben geholpen..

Voor de mensen die overigens niet weten waarom je beter kleine , maar meer maaltijden kan eten DAN grote , maar weinig maaltijden op een dag zal ik je een korte samenvatting ervan geven.

Ons lichaam reageert langzamer dan wij eten. Wat ik hiermee bedoel is , dat wanneer wij eten , ons lichaam niet meteen een seintje geeft wanneer wij vol zijn. Dit duurt minstens 20 minuten , voordat we dit STOP-signaal krijgen van ons lichaam.

Maar vaak , eten we hierdoor te veel calorieën , wat onze lichaam niet aankan.. Hierdoor ontstaat vet opslag!

Ook zijn kleinere maaltijden beter voor je metabolisme, sterker nog... Het versnelt je metabolisme , dus je verbrand meer calorieën!

Ik hoop dat ik hiermee een korte schets van de voordelen over kleine maaltijden heb kunnen geven! Als je nog vragen hebt , kan je natuurlijk iets gaan lezen op gezondheids pagina's .. Of je kan een reactie achterlaten , en dan zal ik mijn best doen om jou een antwoord te geven!