DAG 1 -

Ik begin dit dieet met het TURBO aktie-plan , die ik bij het dieet kreeg.
Dit houd in , dat ik een soort eiwitten dieet heb , waarin ik koolhydraten en vetten moet vermijden. Uiteraard is dit dieet niet gezond op lange termijn, dus doe ik dit 7dagen lang. Dit zal lang genoeg zijn om een goed resultaat af te dwingen, en daarna weer normaal en gezond te dieëten.


De weegschaal van vanmorgen: 93 kg.

ontbijt:

-
een glas magere melk.
- 100gr kipfilet
- 2 gekookte eieren.

tussen snack:

- een glas magere melk
- stukje ham

Lunch:

-
een glas magere melk
- stuk rosbief

middag snack:

- Kip
- een glas magere melk

Avond eten:

-Kip
-Rookvlees
- magere melk


en de foto van hoe ik er nu uitzie kan je vanavond hieronder vinden. Ik weet dat de kwaliteit wat laat liggen , maar bij gebrek aan beter , is dit het resultaat !



Website van het mentale dieet plan!