Het mentale dieet!

Voor de mensen , die zich afvroegen welk dieet ik volg , wou ik nu een kort stukje schrijven.

Het Mentale Dieet Plan is net zoals anderen een dieet, met het doel om jou gewicht naar beneden te halen.

Maar waar dit dieet van anderen verschilt , is het "mentale" aspect die jou helpt ondersteunen om motivatie te houden! Het zijn simpele oefeningen , maar zeer effectief.

In dit dieet heb je verschillende dagen ALFA BETA GAMMA, en op deze verschillende dagen mag je alleen bepaalde dingen eten. Wat je mag eten , staat uiteraard in dit dieet plan.

Wat ik zelf overigens erg fijn vond , is het feit , dat dit dieet , een digitaal boek is. Deze zet je dus gewoon op je computer, laptop of USB stick , zodat je het boek overal mee naar toe nemen kan. Dit vind ik zelf erg praktisch en maak er dan ook veel gebruik van ( bijv. als ik op school zit)

Als je natuurlijk aarzelt, of vragen hebt , reageer dan gerust op 1 van de berichten. Ik lees dit altijd , en geef er dan ook reacties op! Misschien is het trouwens ook wel leuk om te zeggen dat je op deze site -> Het mentale dieet , je ook kan aanmelden via email , waarin je allerlei tips krijgt van Katja Callens (leuke en toepasselijke tips!)

Ik zal nu naar bed , maar verwacht morgen weer een bericht over dag 8! Bedankt voor het lezen en de reacties, ik word altijd enthousiast wanneer ik die lees!